Cum vede MIHAIL RAPCEA adevarata semnificatie a construirii moscheii in Bucuresti.
Care este adevărata miză a construirii marii moschei din București
Pentru cei care nu știu, în ultimii 10 ani Turcia a acumulat
constant mase enorme de refugiați (circa 10 milioane !) în tabere
amplasate la periferia marilor orașe turcești, în zonele de graniță.
Constant, Turcia a solicitat ajutor umanitar pentru acești oameni,
iar Europa le-a dat cu flit turcilor, spălându-se pe mâini de problemele
pe care le-a creat acestor oameni, refuzând orice ajutor pentru
aceștia.
Așa că în urmă cu doi ani, Turcia a deschis granițele, iar pentru că
Germania e plină de turci duși la muncă acolo de peste două generații,
au existat destui cărăuși turci care să îndrume puhoaiele de
“refugiați”.
Acum să ne înțelegem de ce am pus între ghilimele cuvântul refugiat.
Conform definiției oferite de Înaltul Comisariat al ONU pentru
Refugiați (UNHCR), este persoana care se află în pericol în țara de
origine, datorită unuia dintre motivele de persecuție prevăzute în
Convenția Drepturilor Omului din 1951.
În legislația pentru refugiați se face o distincție clară între
refugiații care, dacă s-ar întoarce în țara de origine, ar fi supuși
unui regim/tratament care să le pună în pericol viața, integritatea
fizică sau libertatea, și migranții economici, definiți ca o categorie
de persoane care fug de sărăcie, căutând o viață mai bună în alte țări.
De aceea, în mod obișnuit, cererile de azil se analizează din
perspectiva pericolului la care sunt supuse persoanele în țara de
origine (tortură, închisoare, rele tratamente de ordin politic),
criteriile economice ne-fiind recunoscute pentru acordarea statutului de
azilant.
Personal, m-am ocupat de refugiați în România din anul 2001, când am
înființat Asociația pentru Apărarea Drepturilor Apatrizilor și
Refugiaților (APADAR).
România nu se află pe harta preferințelor migranților economici,
căci aceștia țintesc cu precădere țările din vestul Europei, cu un nivel
de trai ridicat, unde respectivii, mai ales cei cu mulți copii, pot
duce un trai confortabil fără să muncească, trăind din ajutoarele
oferite de sistemul de asigurări sociale.
În România au ajuns însă adevărații refugiați, cei cu probleme reale
în țările de origine, în general opozanți politici ai unor regimuri
dictatoriale sau pur și simplu oameni aflați în conflict cu puterea din
anumite țări, considerate nedemocratice.
Acești refugiați sunt puțini la număr, iar majoritatea fie se
integrează în societatea românească, fie pleacă mai departe spre alte
țări europene.
De aceea, eu consider că nu există un pericol real în viitorul apropiat al unei “invazii” de refugiați.
Desigur, trebuie luate în calcul planurile pe care marile puteri (în
special Turcia și Germania) și le fac peste capul și voința României.
Din ceea ce se aude în zona serviciilor de informații, se pare că
Germania a încheiat un acord secret cu Turcia privind relocarea pe
termen lung a refugiaților Turciei într-o țară aflată la periferia
Uniunii Europene, mai exact România.
În ultimii ani, se observă o prezență tot mai amplă a Turciei în
mass media românească, în special pe zona de seriale tv de limbă turcă,
menite să creeze o “deschidere” a populației către limba și cultura
turcă.
În timp, se urmărește ca românii să devină mai permisivi și mai
deschiși față de zona turcă, iar acest lucru să permită transferul unui
mare număr de refugiați în România. Tocmai de aceea se și dorește
construirea marii moschei din București, care la acest moment nu are
nici o justificare rațională (nu există o comunitate islamică mare la
nivelul Capitalei), dar care pentru viitor ar putea justifica aducerea a
câteva milioane de migranți economici musulmani, cărora Europa (în
special Germania) să le plătească serviciile sociale aici, în România.
Politicienii români și-au dat acordul tacit la acest plan de
relocare masivă a migranților aflați în prezent pe teritoriul Turciei,
iar legea votată în Parlamentul României în decembrie 2015, prin care
autoritățile române au primit dreptul de a deschide puncte de frontieră
speciale pentru transportarea refugiaților, dovedește faptul că această
mișcare se va face cu acordul politicienilor români, pe ascuns, departe
de ochii opiniei publice.
Acest gen de înțelegeri nu este nou. În 2002, guvernul Năstase semna
un Memorandum secret cu guvernul German, prin care se angaja să
primească apatrizi (foști cetățeni români) în special țigani, pe care
Germania îi expulza de pe teritoriul ei.
În acest scop, Germania se angajase să construiască în zona zero (de
tranzit, așa-numitul no-man`s land) o pușcărie destinată acestor
persoane fără cetățenie.
Conform dreptului internațional, respectivii ne-mai-fiind cetățeni
români, nu mai aveau de ce să fie aduși în România, toată afacerea
constituind un abuz de drept.
Nu mai vorbim despre înțelegerile cu americanii și închisorile
secrete de pe teritoriul României, folosite de CIA, poveste despre care
nimeni nu a mai spus nimic.
Tocmai de aceea, trebuie să ne opunem planurilor de construire a
moscheei din București, căci ridicarea moscheii nu constituie decât
primul pas dintr-un plan bine pus la punct, pe termen lung, de
transplantare în România, a unei mari comunități musulmane formate din
refugiați și migranți economici proveniți din milioanele de oameni ce
trăiesc în tabere de refugiați în Turcia.
De aceea, în România nu vom avea în următorii 10 ani atentate
islamice, căci interesul Turciei este de a-și plasa povara celor 10
milioane de refugiați, în brațele Europei. De 3 milioane a scăpat deja,
în ultimii doi ani. Mai sunt 7 milioane, plus cei ce încă vin din
întreaga Africă sfâșiată de conflictele armate întreținute de
consorțiile europene ce jefuiesc sistematic Africa, mai nou la
concurență cu China.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu