Archive for Wild wild west
Omul nou – de la cel comunist la cel unisex. Azi: spălarea pe creier a copiilor în Suedia. Genul „neutru”!
Soluţia suedeză pentru conflictul de gen: Omul unisex

În lupta împotriva discriminării de gen, Suedia, stat recunoscut pentru echitatea sexuală promovată la extrem, depăşeşte barierele şi încearcă să şteargă cu totul diferenţele evidente dintre femei şi bărbaţi. De la inventarea, la mijlocul anilor ’60, a pronumelui neutru „hen”, care înlocuieşte „el” şi „ea”, s-a ajuns în zilele noastre la controlul jocurilor stereotipe dintre copii în grădiniţe şi numele unisex.
În lupta împotriva discriminării de gen, Suedia, stat recunoscut pentru echitatea sexuală promovată la extrem, depăşeşte barierele şi încearcă să şteargă cu totul diferenţele evidente dintre femei şi bărbaţi. De la inventarea, la mijlocul anilor ’60, a pronumelui neutru „hen”, care înlocuieşte „el” şi „ea”, s-a ajuns în zilele noastre la controlul jocurilor stereotipe dintre copii în grădiniţe şi numele unisex.
Totul porneşte de la ideea că
autorităţile şi societatea nu ar trebui să tolereze nici un fel de
distincţii între sexe, să îi înţeleagă pe cei care nu au o identitate
sexuală clară şi să accepte căsătoriile între persoanele de acelaşi sex.
Ceea ce doresc însă astăzi activiştii „genului neutru”
este o societate care şterge complet rolurile tradiţionale femeie –
bărbat şi stereotipurile lumeşti în modul cel mai profund, scrie Slate.com.
Câteva obiective şi realizări ale activiştilor „genului neutru”:
– Dreptul părinţilor de a alege orice
nume doresc pentru copilul lor. În prezent, există o listă de 170 de
nume „unisex” în Suedia. Numele, spun activiştii, nu trebuie legate de gen, aşa încât părinţii să îşi poată numi fiica „Mihai” şi fiul „Iulia”. Discuţii ample pe acest subiect au avut loc pe forumurile de părinţi.
– O companie producătoare de haine pentru copii a eliminat secţiunile clasice „băieţi” şi „fete” din magazinele sale, astfel încât copiii să fie îmbrăcaţi de o manieră neutră.
– Un alt producător, de această dată de
jucării, a promovat o imagine de campanie în care un băiat costumat în
Spiderman împinge un cărucior de păpuşi roz, în timp ce o fetiţă se
plimbă cu un tractor galben.
– Federaţia Suedeză de Bowling şi-a anunţat intenţia de a unifica turneele de femei şi bărbaţi în turnee unisex.
– Politicieni democraţi au propus instalarea de toalete unisex pentru ca utilizatorii acestora să nu fie constrânşi să se auto-clasifice drept femei sau bărbaţi.
– Mai multe grădiniţe au interzis referinţele la sexul copiilor înscrişi, oferind ca alternativă utilizarea numelor proprii sau apelativul „prietene”. O educatoare va saluta aşadar „Bună dimineaţa, prieteni” sau „Bună dimineaţa, Mihai, Iulia, Tom”, şi nu „Bună dimineaţa, băieţi şi fete”. Se crede că în acest mod este îndeplinită cerinţa din curricula naţională potrivit căreia grădiniţele trebuie să „contracareze
modelele tradiţionale de gen şi să dea fetelor şi băieţilor
oportunităţi egale de a dezvolta abilităţi şi preocupări fără limitarea
rolurilor stereotipe de gen”.
– Pronumele neutru „hen”, ce înlocuieşte deopotrivă „han” (el) şi „hon” (ea), a intrat primăvara aceasta oficial în versiunea online a Enciclopediei Suedeze.
Anunţul a venit într-un context deja agitat de apariţia unei cărţi pentru copii, prima cu personaje „de gen neutru” – Kivi och Monsterhund (Kivi and Monsterdog), de Jesper Lundqvist. Aici apar pentru prima dată cuvinte „neutre” precum „mappor” şi „pammor” („tata” şi „mamăl”), în loc de „mammor” şi „pappor”.
Revenind la „hen”, se doreşte includerea termenului în Dicţionarul Academiei Suedeze, organismul care acordă Premiul Nobel pentru Literatură.
– În toamna anului trecut, 200 de
profesori au luat parte la un forum organizat de guvernul suedez, în
cadrul căruia s-a discutat în principal despre modul în care „şabloanele tradiţionale de gen” trebuie evitate în şcoli.
Există cel puţin o grădiniţă la Stockholm – Egalia (mai multe informaţii în limba românăaici) – unde totul este construit de o manieră care neagă aspectul tradiţional de gen şi modelele parentale clasice
(mama care creşte copiii şi tatăl care aduce bani în casă). În
încercarea de a nu limita dezvoltarea copiilor, educatorii folosesc cât
mai puţine expresii de gen.
– Partidul Ecologiştilor sugerează înfiinţarea unor posturi de „pedagogi de gen” în grădiniţe care să supravegheze buna implementare a conceptelor enumerate mai sus.
O extremă o neagă pe alta. De la discriminare de gen la negarea identităţii
Cei care se opun acestei politici – care
câştigă teren pe zi ce trece – subliniază că cei mici pot fi afectaţi
în plan psihologic şi social, devenind confuzi la sugestia că ar exista
un al treilea gen „intermediar” într-un moment în care mintea descoperă
lumea şi trupurile se dezvoltă.
De fapt, adulţii nu ar trebui să intervină în procesul de descoperire a propriului gen şi sexualitate, afirmă experţi citaţi de Slate.com.
Publicaţia comentează modul ironic în care, în intenţia de a elibera
copiii de normele clasice, activiştii „genului neutru” îi supun unor noi
seturi de reguli şi norme. Anumite jocuri de copii devin tabu,
limbajul cunoaşte noi limitări, iar interacţiunile şi atitudinea celor
mici sunt atent supravegheate de educatori.
Sunt citate două cazuri în care instituţii de învăţământ suedeze au dus la extrem aceste tendinţe. O şcoală a eliminat maşinile din stocul de jucării pentru că băieţii le-au acordat mai multă atenţie decât altor jucării. O grădiniţă a eliminat orele de „joacă liberă” din program, întrucât copiii „creează
jocuri stereotipe de gen, concepte care sunt cimentate în acest mod. În
joaca liberă apar ierarhia, excluziunea şi primele semne ale abuzurilor
între copii”.
Iată cum, din dorinţa de a face bine,
fiecare detaliu al interacţiunilor dintre cei mici ajunge să fie
analizat la microscop de adulţii îngrijoraţi. Viaţa copiilor pare a fi
monitorizată acum în Suedia minut cu minut, de la modul în care îşi fac
prieteni la jocurile pe care le inventează şi cântecele pe care le
reproduc, concluzionează Slate.com.
Sursa: Cultura Vietii, preluare dupa TVR.ro
Feminismul şi Noua Ordine Mondială
1. Otrava ce omoară feminitatea

Omul zilelor noastre este un
purtător inconştient al virusului feminismului. Ideologia dominantă,
care a pătruns masiv în societatea noastră după căderea comunismului
prin intermediul culturii de masă, a presei, reţelelor de socializare şi
şcolii, este percepută de cei mai mulţi ca o stare de normalitate, ca o
axiomă, ca un dat. O întreagă armată de „activişti civici” şi
„formatori de opinie” inoculează de zor noul cult, punându-i la punct pe
toţi cei care nu respectă dogmele respective în numele „drepturilor
omului” şi a „corectitudinii politice”. Servanţii locali ai acestui cult
păgân, executând cu un zel demn de o cauză mai bună „indicaţiile
preţioase” parvenite de la finanţatorii lor dinafară, ba impun un
procent minim de reprezentare a femeii în Parlament, ba sperie lumea cu
violenţa în familie, ba vor un preşedinte-femeie. Şi toate acestea şi
atâtea altele sunt ventilate sub stindardul emancipării femeii,
nediscriminării acesteia etc.
Pentru a ajuta cititorul nostru să se
dumirească asupra esenţei problemei respective, am zis că e bine să
facem o prezentare a unei cărţi pe care am procurat-o recent dintr-un
anticariat de la Bucureşti. Este vorba de lucrarea „Feminismul şi Noua
Ordine Mondială. Emanciparea femeii. Pervertirea familiei. Deturnarea
societăţii.”, semnată de Dr. Henry Makow din Canada, apărută la editura
„Meteor Press” în 2012 şi tradusă din engleză de Mihaela Drăghici.
Cartea este prefaţată de părintele profesor Mihai Valică. Deşi editată
cu patru ani în urmă, stocul masiv de cărţi nou-nouţe clădit pe masa din
anticariat mi-a creat impresia că, dată fiind necorespunderea
conţinutului ei limitelor admise ideologic, poate nici n-a fost admisă
în librăriile de lux, doldora de scriituri toxice.
Nota editorului conţine o remarcă pe
care am găsit cu cale să o citez aici: „Cartea de faţă nu va fi o carte
promovată de mass-media, ci va fi arsă pe rugul indiferenţei şi al
ignorării. Acesta este preţul, pe care trebuie, de fapt, să îl plătească
astăzi orice idee, carte sau persoană care încearcă să apere valorile
tradiţionale”. Mai preluăm din aceeaşi notă precizarea că autorul este
„unul dintre cei mai mari specialişti în literatura conspiraţionistă”.
Astfel, cititorul neavizat va avea surpriza să descopere originile
istorice ale feminismului, contribuţia clanurilor Rockefeller şi
Rothschild la promovarea acestui curent, ca şi legătura dintre iluminaţi
şi Iluminism, masonerie şi marile evenimente istorice din ultimele
secole, dar şi atâtea adevăruri la prima vedere şocante şi neverosimile.
Autorul recunoaşte din capul locului că
el însuşi a fost de-a lungul întregii vieţi un feminist convins. Însă la
un moment dat a simţit că ceva nu se leagă în toată povestea asta. El
zice:
„Dumirirea mea s-a petrecut la vârsta de
48 de ani, în 1997, când am început să supun îndoielii educaţia mea în
spirit feminist. Instinctele mele îmi spuneau că nu trebuie să îi las pe
alţii să gândească în locul meu… Dar mi-a luat trei ani ca să reuşesc
într-un final să elimin orice urmă de îndoctrinare. Am petrecut toată
această căutare ca pe o luptă de a mă dezbrăca de o cămaşă de forţă
mentală”. H. Makow şi-a mărturisit întreaga experienţă pe
www.savethemales.ca . Iată un blog pe care ar trebui să îl frecventeze
cei care ştiu engleza.
2. Alienarea prin inginerii sociale
Pentru a ne da seama de proporţiile
uriaşe ale unor inginerii sociale malefice, puse în aplicare în doar
câteva decenii, dar şi pentru a realiza gravitatea mortală a imitării
modelului occidental de către ţara noastră, vom parcurge această lectură
cu multă luare aminte, citând copios din ea. Cine are ochi de văzut, va
vedea despre ce este vorba. Autorul spune:
„Fiind născut în 1949, maturitatea mea a coincis cu un plan secret de inginerie socială menit să destabilizeze societatea prin programarea oamenilor normali să se comporte ca nişte homosexuali. Asaltul insidios asupra heterosexualilor a fost deghizat sub forma „revoluţiei sexuale”, a „drepturilor homosexualilor” şi a „feminismului”. Pe noi, cei de dincoace de Cortina de Fier, valul respectiv a început să ne copleşească abia după prăbuşirea comunismului, duhul libertăţii în stil occidental penetrând masiv în zona noastră.
Autorul precizează că planul de alienare
a societăţii a fost pus la cale încă acum câteva secole de către o
elită financiară internaţională cu sediul la Londra. Este vorba despre
planul de a ne transforma în „hetero-homosexuali”, respectiva elită
având drept scop final acapararea întregii bogăţii a lumii şi instalarea
unui „guvern totalitar secret peste întreaga planetă, care să i se
închine lui Lucifer”. Asemenea afirmaţii pot părea neverosimile doar
celor care încă n-au desluşit esenţa globalizării, a corporatocraţiei, a
concentrării unor averi fabuloase în mâinile unui număr restrâns de
familii, a dezechilibrelor catastrofale dintre masele planetare de
miliarde de muritori de foame şi secta de miliardari care controlează
jocul. Desigur, pentru orice creştin care ştie că Apocalipsa este
inevitabilă aceste adevăruri nu par deloc şocante, precum nu sunt nici
semnele vremurilor de apoi, când tronul Tatălui ceresc va fi uzurpat de
un fals Mesia, căruia i se vor închina mulţimile de pretutindeni.
Henry Makow continuă să fie „incorect politic” şi spune adevărul pe uliţa mare:
„Planul vizează distrugerea tuturor forţelor „colective” capabile de a opune rezistenţă. Aceste forţe, care constituie fundamentele identităţii umane, sunt familia, rasa, religia şi statul naţional. Ele trebuie eradicate printr-o campanie a „toleranţei”, care să şteargă diferenţele dintre ele”.
Aşadar, astăzi cine se mai minunează de
esenţa zis laică, seculară, dar de fapt anticreştină a ideologiei
dominante în societăţile noastre, cine nu observă declaraţiile liderilor
europeni, care răspund crizei imigranților cu „Welcome!”, cine nu
sesizează cum elitele globaliste surpă din temelii statele naţionale
prin politici de liber-schimb, de confiscare a actului decizionale în
favoarea unor centre de putere mondiale, cine nu simte proporţiile
catastrofale a destrămării familiilor? Totul e să putem aduna laolaltă
realitatea din jur şi să-i decriptăm resorturile profunde.
Revenind la tema centrală a cărţii,
autorul ne focalizează atenţia supra rolurilor sociale diferite, ce le
revin în mod normal bărbaţilor şi femeilor, roluri care întotdeauna pe
parcursul istoriei au fost complementare, nu interschimbabile. Ţinta
predilectă a ingineriilor sociale occidentale din ultimele decenii a
fost anume aceasta: ştergerea diferenţelor dintre bărbat şi femeie,
incitarea femeilor împotriva bărbaţilor, prezentarea femeilor drept
„proletariat subjugat”, care trebuie să se răscoale contra jugului impus
de bărbaţi. Cultura modernă a supus deconstrucţiei „familia
patriarhală”, dinamitând vechile temeiuri ale acestei instituţii
rânduite de Dumnezeu. Femeia-militar, femeia-poliţist, femeia-fotbalist,
femeia-boxer, femeia-tractorist sunt deja modele care nu mai surprind
pe nimeni. Citind o multitudine de cărţi în engleză şi franceză din
domeniul ştiinţelor socio-umane, am observat în ultimii ani un tic
stilistic prezent invariabil în lucrările respective. Când e vorba să se
dea vreun exemplu, pronumele „el” este dat invariabil în pereche, prin
bară (aceste a semnul „/”) cu „ea”. Astfel, he/she, il/elle sunt
omniprezente, ca semn al „corectitudinii politice”. Iar în ultima vreme
auzim tot mai frecvent şi în română monstruozităţi lingvistice de genul
„deputata”,”ministra”, etc.
3. Revoluţia ca apostazie
Expunând cu simplitate şi exactitate
natura relaţiilor fireşti dintre bărbat şi femeie, autorul oferă nişte
formule pe înţelesul oricui: „Feminitatea are drept trăsătură
definitorie iubirea unei femei pentru soţul, copii şi familia ei.
Masculinitatea are drept trăsături definitorii puterea şi spiritul de
conducător… Femeile nu pot avea totul. În sfera personală, ele
trebuie să facă alegerea între dragoste şi putere. Astfel funcţionează
heterosexualitatea. O ideologie care distribuie egal puterea este una ce
ţinteşte către neutralizarea heterosexualilor. Masculinizează femeile şi efeminează bărbaţii
(subl. noastră – Iu. R.). Creează hetero-homosexuali – doi indivizi
identici, incapabili de a stabili o relaţie, în loc de doi indivizi
complementari”.
Rolul devastator pe care îl deţine de
secole un cartel bancar, care utilizează diverse reţele secrete cum sunt
masoneria, este scos în vileag de către H. Makow fără menajamente şi
jumătăţi de măsură. Anume aici descoperă autorul originile feminismului.
Cunoaştem prea bine maniera în care reacţionează aceste congregaţii şi
exponenţii lor din viaţa publică: ei iau totul în derâdere, îi scot pe
cei care rostesc adevărul întreg drept demenţi şi ricanează cu
ipocrizie, invocând „teoria conspiraţiei”, pe care au şi transformat-o
într-un semn al alienării mentale. „Începând cu epoca „iluminismului”,
cultura apuseană a fost în esenţa sa luciferiană. Ea se bazează pe
negarea lui Dumnezeu”, – subliniază autorul.
Acum să ne amintim că atât sub vechiul
regim comunist, cât şi sub noul regim liberal copii învaţă la şcoală
aceleaşi dogme ale Modernităţii, care fac din aşa-zisul Iluminism şi din
Revoluţia Franceză, dar şi din darwinism cu tot cu evoluţionismul lui
stupid, dar şi din ideea de progres şi din cea de om ca „măsură a
tuturor lucrurilor” elemente obligatorii ale noului cult păgân, impus cu
străşnicie societăţilor obligate să-şi uite originea divină şi
rosturile adevărate. Omul a încetat să fie unul religios şi a devenit
„un animal raţional”, iar zeiţa Raţiunii L-a detronat pe Creator şi îşi
impune cu viclenie şi perversitate impostura. Ce are toată această
tărăşenie cu feminismul, vă veţi întreba? Vă răspunde imediat prietenul
nostru canadian:
„Istoria apuseană este punctată de o serie de „revoluţii” susţinută de aceşti bancheri – cea engleză, americană, franceză şi rusă. „Revoluţie” înseamnă răsturnarea lumii cu susul în jos, înlocuirea lui Dumnezeu cu bancherul, adică înlocuirea Vechii Ordini (aristocraţia, Biserica) cu Noua Ordine Mondială. „Revoluţia” sexuală a constituit o parte a acestui proces. Fiindcă creează bani, bancherii cred că ei sunt Dumnezeu. Ei cred că pot fi artizanii realităţii”.
Atunci când ne plângem de oligarhii
locali, când ne lamentăm că aceştia au uzurpat puterea şi că au
pervertit lumea cu bani murdari şi spălare de creieri prin TV, trebuie
să realizăm că aceştia nu sunt decât nişte mici copii pe lângă
plutocraţia care controlează prin metode la fel de abominabile „marele
joc”. În momentul în care negustorul a eliminat din scena istoriei
preotul şi războinicul, numele adevărat al formei de guvernământ impuse
societăţilor occidentale, iar mai târziu practic întregii lumi, este
mamonocraţie. Pentru a-şi menţine controlul asupra popoarelor, ea a
creat toate variaţiunile de ideologii şi mituri politice, economice şi
culturale, inoculate cu metodă în minţile golite de sensuri şi repere.
Şi aici curentul feminist este doar o piesă din acest angrenaj
sofisticat. Iar ca experimentul să reuşească, era nevoie ca Dumnezeu să
fie izgonit, deportat, defăimat şi scos înafara legii. Sau, altfel zis,
am fost constrânşi să acceptăm minciuna „secularismului”, ceea ce nu a
fost atât de dificil de impus după ce ni s-a rupt conexiunea la
sacralitate.
Henry Makow ne atrage atenţia asupra
pretinsei „neutralităţi” a statelor moderne, care prin constituţie se
erijează în această jalnică impostură. În capitolul „O conspiraţie
împotriva Lui Dumnezeu” el arată:
„Credem că trăim într-o societate „secularizată” (adică neutră din punct de vedere religios). Însă nu Îl putem izgoni pe Dumnezeu din lume, după cum nu putem suprima lumina fără să fim înghiţiţi de întuneric. Secularismul este, în fond, stadiul de trecere de la o civilizaţie fundamentată pe adevărul spiritual la una fundamentată pe credinţa ocultă a bancherilor luciferieni. Mai întâi suntem dezbăraţi de religie; apoi ni se propovăduieşte dogma new-age-istă (luciferiană)”.
Expun în mod deliberat cel puţin o mică
parte a tezelor de bază din cartea pe care o prezint tocmai ştiind bine
că multă lume pur şi simplu nu are timp să se aplece asupra unor lecturi
de acest gen. Acum să trecem la alt capitol. Să vedem care este rolul
presei în alienarea femeilor. „Fiecare faţetă a mass-mediei (filme,
televiziune, reviste, muzică, reclame, „ştiri”), – susţine autorul, –
este folosită pentru îndoctrinare şi control social”. Făcând trimitere
la Myrna Blyth, autoarea cărţii „Cum femeile din media vând nefericirea –
şi liberalismul – femeilor din America”, H. Makow scrie:
„Conform părerii lui Blyth, revistele pentru femei deţinute de iluminaţi au subminat instinctele naturale de iubire ale femeilor prin următoarele mantre: 1) bărbaţii nu mai sunt demni de încredere; 2) femeile sunt victime prin însuşi sexul lor; 3) femeile ar trebui să fie egoiste; 4) sexul nu este apanajul iubirii şi al căsătoriei; 5) împlinirea de sine rezidă în carieră, şi nu în familie”.
Oare nu anume acest model este preluat
de către tinerele noastre în ultimele decenii? Fiind virusate de
miturile impuse prin cultura de masă, acestea nici măcar nu realizează
starea de anormalitate şi de nefericire în care sunt aruncate de către
„stăpânii discursului”. Tehnologiile moderne permit inocularea acestui
drog prin anestezierea totală a conştiinţei. Iar starea de nefericire,
nefiind resimţită, este percepută ca o fericire adevărată şi ca o culme a
performanţei spre care trebuie să aspire orice victimă inconştientă a
noului cult. Astfel, întreaga experienţă multimilenară a omenirii, toată
viaţa plină de sens şi de jertfă a bunicilor şi a mamelor, care se
dedicau familiei, naşterii şi creşterii copiilor, este privită de către
tinerele domniţe ca ceva depăşit, demodat, patriarhal. Fiind atrase de
fascinaţia propriei împliniri, dornice „să mai trăiască şi pentru ele”,
aceste suflete rătăcite îşi iau zborul către „visul femeii moderne” ca
fluturele de noapte spre becul aprins.
Şi ca să nu se creadă că trucul cu
eliberarea femeii de povara familiei şi absorbţia ei în câmpul muncii
este o idee nouă, izvodită de către liberali pentru a dubla numărul de
angajaţi, dar şi de consumatori (consumatoare cu propria pungă în
poşetă!), autorul ne oferă un citat din Friedrich Engels (precizare
pentru tânăra generaţie: Engels este, alături de Karl Marx, fondatorul
comunismului):
„Condiţia primordială pentru eliberarea femeilor măritate este de a le aduce pe acestea în industria publică, ceea ce de la sine va antrena abolirea familiei monogame în calitatea sa de unitate economică a societăţii”. („Originile familiei, proprietatea privată şi statul” , New York, International Publishers, 1942, p. 67).
Nimic surprinzător în citatul de mai
sus. Comunismul şi liberalismul sunt două ideologii-gemene ale
experimentelor sociale puse la cale de către aceleaşi forţe oculte, pe
care obişnuim să le numim generic şi eufemistic „spirit al
Modernităţii”. Căci multiple sunt manifestările duhului rău în lume. Aşa
cum spune şi Evanghelia după Marcu (5:9), „Legiune este numele meu,
căci suntem mulţi.”
4. Trenduri unisex în era androginului
Trecem peste extrem de importantele
menţiuni ale autorului care dezvăluie rolul serviciilor secrete
americane în crearea şi promovarea feminismului, peste raporturile de
subordonare ale acestora clanurilor financiar-bancare, precum istoria şi
rolul jucat şi astăzi de către organizaţii cum este „Craniu şi Oase”
(„Skull & Bones ”) ca să nu încărcăm prea mult textul acestei
prezentări. Şi totuşi aş vrea să accentuez un aspect pe care îl găsesc
de o actualitate stringentă şi pentru ţara noastră. Iată-l:
„Bătălia nu se duce între stânga şi dreapta”, titrează autorul nostru, citându-l pe Dr. Anthony Sutton, mai exact preluând câteva idei din cartea acestuia „Instituţia secretă a Americii: o introducere în ordinul „Skull and Bones”. Astfel, potrivit autorului, „Dr. Sutton crede că separaţia „stânga” versus „dreapta” este falsă şi este folosită să controleze dezbaterea şi să îi condiţioneze pe cetăţeni să gândească pe anumite coordonate”. Şi în continuare: „Mai devreme sau mai târziu oamenii se vor trezi. Mia întâi trebuie să ne debarasăm de cursa diviziunii stânga-dreapta. Aceasta este o cursă hegeliană menită a dezbina şi a controla. Bătălia nu se duce între dreapta şi stânga, ci între noi şi ei”.
Ar fi de reţinut această abordare, poate
chiar să tindem spre depăşirea barierelor convenţionale, existente
între cei care se poziţionează pe cele două flancuri politice.
„Protejarea femeilor şi a copiilor este un instinct natural şi o motivaţie pentru bărbaţi, – aminteşte autorul ceea ce parcă ştiam cu toţii. – Acceptarea acestei protecţii defineşte femeile ca fiind feminine”. Aşa este, veţi spune. Desigur, doar că suntem martorii unei tragedii fără precedent în istorie, care afectează în mod direct şi neamul nostru, periclitându-ne viitorul şi transformându-ne în într-un popor pe cale de dispariţie. Vorba e că în ultimele decenii s-au produs nişte mutaţii sociale atât de grave, încât tinerii bărbaţi s-au pomenit devirilizaţi, sterili, predispuşi spre distracţie, trândăvie şi sex, iar tinerele femei au ajuns a fi sterile de bună voie. Instinctul matern li s-a atrofiat, iar căminul familial le repugnă unei alarmante majorităţi. Dintotdeauna, de la Facerea lumii încoace, de când Dumnezeu a dat porunca „Creşteţi şi vă înmulţiţi şi umpleţi pământul” (Geneza, 1:28), ceea mai mare nenorocire pentru o familie era să nu poată zămisli copii. O astfel de tragedie era privită ca o pedeapsă a lui Dumnezeu. Astăzi sunt alte vremuri, iar nedorinţa de a întemeia o familie şi de a face copii sunt tratate ca drepturi fundamentale ale omului (de a-L sfida pe Tatăl ceresc şi de a-şi pângări propria menire).
Referindu-se plasarea femeilor în roluri sociale eminamente masculine, H. Makow menţionează:
„Subversiunea unisex nu este rezervată doar armatei. Insistenţa ca femeile să aibă slujbe care să presupună pericolul şi duritatea fizică este un asalt asupra naturii noastre heterosexuale. Mă refer aici la femei pompieri, poliţiste sau muncitoare în construcţii. Suntem subiecţii unui experiment în care femeile sunt masculinizate, iar bărbaţii demasculinizaţi!”.
Acum mai bine de douăzeci şi cinci de
ani în urmă am mers pentru prima oară în Europa de Vest şi apoi în SUA.
Acolo m-am surprins la gândul că atunci când urmăresc trecătorii de pe
stradă, dacă aceştia se află la o anumită distanţă, nu-mi pot da seama
decât atunci când obiectul observaţiei mele este foarte aproape dacă e
vorba de o fată sau un băiat. Aşa ceva nu mi se întâmplase acasă, în
universul nostru sovietic. Am văzut, deci, cu un sfert de secol în urmă
că tinerii occidentali sunt la fel, indiferent de sex, cu plete lungi,
în blugi, în haine şi încălţăminte colorate strident, cu ghiozdane
fistichii în spate, cu umeri înguşti, cu cercei în urechi, iar atunci
când se deplasează în grup, sunt de o voioşie neghioabă care îi face să
râdă zgomotos şi aiurea fără oprire. Societatea noastră, aşa cum era ea
ieşită de sub comunism, încă mai păstra puternica distincţie dintre
bărbat şi femeie, rolurile lor sociale încă nu devenise interşanjabile.
Dar a trecut timpul şi generaţiile tinere de azi seamănă leit cu tinerii
din Occident. Nu doar la exterior, dar şi la (vidul) interior, care se
lasă umplut cu insanităţile culturii de masă, cu hedonism, trândăvie,
superficialitate şi lipsa oricăror aspiraţii superioare. Aici excepţiile
remarcabile doar confirmă regula generală.
Iar pentru a-i reduce la un infantilism
neghiob pe oamenii de ambele sexe şi de toate vârstele, moda de azi
impune un stil caricatural, distorsionat, asimetric, în mod obligatoriu
„funny” (amuzant, caraghios): şepci cu cozorocul pe ceafă, ochelari de
soare pe frunte şi pe ceafă, frizuri fistichii şi păr vopsit în culori
ţipătoare, piese de metal agăţate de orice parte a corpului (pe nas, pe
buze, pe sprâncene, pe limbă, pe burtă etc.), gel şi lac pe capete de
(ex)bărbaţi ferchezuiţi şi unşi cu toate alifiile de dame. Acestea sunt
astăzi semnele nonconformismului, ale libertăţii de a fi dizgraţios,
scandalos şi în definitiv neghiob în rând cu lumea.
Cât priveşte proporţiile în care s-a
prăbuşit familia, e suficient să parcurgem dinamica demografică a
ultimilor ani, la scara fiecărui sat, raion, dar şi la nivel naţional.
Carevasăzică, experimentul elitelor globaliste a reuşit. Prin urmare,
dragi moldoveni, bine aţi venit în Lumea Liberă a orbecăielii fără noimă
prin universul goanei după bani, a lipsei de rădăcini şi a
consumismului generalizat!
Autor: Iurie Rosca
Sursa: Iurie Rosca Blog
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu