Cine și de ce a organizat mascarada de la Muzeul Țăranului Român
Gay-ii, vor spune unii. Lila Passima, directoarea MȚR, pentru
că e lesbiană, vor spune alții. Extremiștii-fundamentaliști-ortodocsi,
vor spune, pardon!, au spus deja cei mai mulți „influenceri" ieșiți la
scuipat semințe pe câmpul tactic de media.
De la Baconschi, fiul tatălui lui proletcultist, la bugetarul de la
TVR Cezar Paul Bădescu, de la Raluca Prună, fiica domnului acela
simpatic de la SIE, la alte "rezistente" isterice de pe Facebook și
trolli de serviciu puși la rostogolit fake-info pe net. În ce constă
"informația" falsă aruncată cu aplomb de "conservele conservatoare"? Că,
cică, zice CPB cu aere de militian doct, „în spatele circului de aseară
de la MȚR se află cu siguranță Mihai Gheorghiu, director adjunct al
muzeului și președinte al putinistei Coaliții pentru Familie". Și dă-i
și luptă, cu avânt revoluționar, contra „homofobului"
„naționalist-extremist", „simpatizant nazist", „fundamentalist
religios", etc, etc, etc... Ce au în comun: până acum, cei numiți, pe
Soros și Pleșu (ajuns de la secretar PCR - apud Breban - la președinte vietaș la Fundația Soros din România).
Și mai au ceva în comun: nesimțirea. Nesimțirea unui teolog prins cu
amantele în parc și în jacuzzi de a da lecții de creștinism, a unei tute
învârtite de a da sentințe și a unui ticălos de a pune verdicte. La
care se adaugă și fostul director, infatuatul Virgil Nițulescu, un hoț
penibil, cu acte în regulă, după cum este demonstrat fără tăgadă pe https://mtrleaks.wordpress.com
. Ca să nu mai vorbim de CTP, vajnicul comisar uitat de Sârbu înșurubat
adânc pe-un morcov, o fantomă în carne și oase a
bolsevismului-leninist. Un fir roșu ii leagă pe toți. Să încercăm să-l
descâlcim.
Cu doar o zi înainte ca Muzeul Țăranului Român să împlinească 28 de
ani de la înființarea lui de către Horia Bernea, chiar într-o Duminică,
4 februarie 2018, la proiecția filmului cu tematică gay"120 BPM",
difuzat în România de Cristian Mungiu de la Voodoo Films, printre cei
cinci-șase spectatori iubitori de propagandă homosexuală de lung metraj
se află, întâmplător, un reporter de la o publicație de nișă și însuși
Tudor Giurgiu, regizorasul care a băgat în faliment TVR și azi, ca și
ceilalți de mai sus, dă, superior, lecții de morală „fanaticilor
religioși". Imediat după ce proiecția este întreruptă de grupusculele
protestatarilor, reporterul și regizorul trec pe meserie și transmit
live „evenimentul". Pagina de FB a lui Mungiu, anunță „la minut", că
proiecția filmului va fi reluată la o altă dată, pentru că „a fost
întreruptă în urmă cu câteva minute de un grup de persoane care au
început să cânte imnul național și cântece religioase.
Autointitulându-se creștini, bărbații și femeile au fost evacuați...".
Eficiență, nu glumă!
Momentul mediatic ales - cei 28 de ani de la fondarea Muzeului și
„luna gay" (pe când și anul?) - coordonarea de pe teren și corul
expiraților lui Pleșu și Soros care recită la unison aceeași placă cu
„fanaticii" de la „putinista" Coaliție pentru Familie ne arată că
regizorul Tudor Giurgiu s-a aflat, de fapt, la datorie, chiar pe platoul
de filmare a unei noi soap-opera de categorie B, în care „dușmanul de
clasă" este Mihai Gheorghiu și inamicii democrației sunt cei trei
milioane (3.000.000) de „homofobi" care au semnat pentru apărarea
familiei și revizuirea Constituției prin Referendum, în fapt cea mai
înalta expresie a democrației pe acest pământ.
Repetarea la indigo a scenariului de acum cinci ani arată însă că
grupul operativ de sub pulpana lui Pleșu nu este bun nici de remake-uri.
Pentru că de data aceasta nu a participat absolut nici unul dintre
protestatarii legitimi de acum cinci ani, ci numai câțiva naivi alături
de figuranți de duzină și unul sau doi agitatori profesioniști, cu
instrucție și voie de la poliție. Suficienți, după cum s-a văzut!
Sigur, manifestarea „artistică" de la Muzeul Țăranului Român este o
blasfemie la adresa moștenirii țărănești și a memoriei lui Horia
Bernea. O reacție firească era așteptată. Pe asta s-a și mizat. De-acum
nu rămâne decât să urmărim tupeul răspândacilor de calomnii la adresa
lui Mihai Gheorghiu și a Coaliției pentru Familiei, în acest război dus
cu ura împotriva normalității de toate loazele pământului. Să vedem cine
sunt coardele principale de țambal? Haideți! La Baconschi și Prună nu
prea mai avem ce adaugă pe lângă numele lor. E suficient. Să o ia unul
pe Udrea altul pe Macovei în brațe și să stea fiecare în jacuzzi-ul,
respectiv cortul lui. Cezar Paul Bădescu, lansatorul oficial al
fumigenei cu Mihai Gheorghiu-„omul din spatele extremiștilor", este un
personaj care merită mai multă atenție, mai ales că este și bugetar.
Adică plătit din banii noștri, ca să ne înjure. Coordonatorul execuției
lui Eminescu din numărul „Dilemei" în care s-au stors de secreții toți
broscoii din acvariul lui Pleșu de batracieni otrăvitori îi depășește
probabil în nesimțire pe colegii lui de baltă, fiind, așa cum a arătat
cunoscutul jurnalist Ion Spânu, un individ care, alături de Mircea Cărtărescu,
a primit medalia prezidențială „Mihai Eminescu", deși amândoi l-au
denigrat cu spume pe Românul Absolut. Iar să scoți ștampila cu
Coaliția-„putinistă" nu poate să ne ducă cu gândul decât la același gen
de operațiune de maskirovka, tipică KGB, pe care Trump, cel acuzat la
rândul lui de "putinism", o demontează acum cu succes în SUA. Pe
românește: hoțul strigă "hoții". Păi cu această experiență de mercenar
cufurit coordonează acum CPMB atacul împotriva lui Mihai Gheorghiu?
Jenant. Pentru sponsorii lui...
Dar regizorasul cel viteaz e și mai bun de pus în insectar.
Moralistul cu gură mare de pe Facebook, azi rezistent, era acum vreo 10
ani scos din joben și pus tartor la TVR chiar de mult-hulitul (de acum)
Tăriceanu (unii zic că de soția lui de-atunci). Ce a făcut acolo? O spun
oamenii din TVR, în comentariile păstrate pe prestigioasă Pagină de Media:
"Tudor Giurgiu a fost invenția celor de la Cațavencu. Doru Bușcu și
Liviu Mihaiu l-au nășit. După care au inventat suveică penală numită
Splendid Media prin care au pus laba pe publicitatea de la TVR. Budeș,
Străuț și Sandulachi au fost valetii jafului făcut de Catavenci.
Prejudiciul adus a depășit 10 milioane de euro. DNA va rezolva și
această găinărie. Răbdare băieți și lanțul se strânge!". Și: "De ce nu a
fost iubit Tudor Giurgiu la TVR? Poate pentru că pentru că a dat
incredibilă suma de 80.000 de euro pentru a difuza de DOUĂ ORI filmul
„Moartea Domnului Lăzărescu"?
Pentru că a plătit, unui prieten-client, desigur, 10.000 de Euro pe
an, timp de doi ani, pentru un banner spânzurat de geamurile
televiziunii, banner ce purta un mesaj nici măcar original? Pentru că a
făcut lansări de grile inexistente, unde a închiriat materiale din
Cehia, deși TVR dispunea de ele?
Pentru că a angajat consilieri străini plătiți cu mii de euro pe
luna? Pentru că a „sponsorizat" săli de fitness ale prietenilor cu zeci
de mii de euro? Pentru că nici măcar nu a avut onoarea de a semna pentru
aceste aberante cheltuieli, ci a pus pe altcineva să scoată pietrele
fierbinți? Mai vreți?".
Ce pot să zic? Să vorbească cine știe. Cum ar fi Curtea de Conturi a României. Care arată în Raportul ei de
după primul an de mandat al lui Tudor Giurgiu, printre alte nereguli
grave, și că acesta a efectuat plăți ilegale în valoare de „920,6 mii
lei, în cadrul unor contracte pentru prestări servicii de consultanță
încheiate cu un număr de 6 persoane fizice". Băiat „giorno", regizorasul
guraliv. În plus, într-un Raport despre situația dezastruoasă din TVR
al Open Politics se mai arată: „Tot Curtea de Conturi, în Raportul public pe 2006, constată
înstrăinarea unui imobil de către SRTV printr-un contract de schimb
imobiliar cu Consiliul Local Cluj-Napoca și crearea unui prejudiciu la
bugetul de stat de 1.625,91 mii lei. Asta în condițiile în care legea
41/1994 prevede la art. 37 că patrimoniul și bunurile TVR (clădiri,
spații și terenuri) sunt în folosința acesteia, astfel încât TVR nu are
niciun drept de proprietate asupra lor, iar ele fac parte din
patrimoniul cultural național". Să amintim că la Cluj-Napoca, sub
oblăduirea aceluiași Consiliu Local, se desfășoară TIFF-ul, festivalul
de sifoane al lui Tudor Giurgiu? Să amintim că anul trecut Consiliul
Local Cluj-Napoca a aprobat alocarea a 1,4 milioane de lei pentru
Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF), deși Camera de
Conturi Cluj a considerat că finanțarea din 2015 a fost ilegală,
potrivit Mediafax?
Concret: „Potrivit raportului Camerei de Conturi Cluj pe anul 2015,
bugetul Primăriei Cluj-Napoca a fost prejudiciat cu peste 6 milioane de
lei în anul 2015, fiind acordate nelegal finanțări nerambursabile unor
asociații și fundații, pentru organizarea unor festivaluri cum sunt
Untold sau TIFF, în condițiile în care acestea au realizat profit din
vânzarea de bilete". Profund curat, și pe mâini și pe limbă!
Aceștia sunt detractorii Coaliției pentru Familie? Cu asemenea exemplare de gang defilează propagandistii anti-creștini și complicii
lor? Da, ăștia sunt. Și dacă s-a ajuns la o asemenea regie ieftină, de
B-movie, înseamnă că tare le mai e frică unora de Coaliție pentru
Familie...
Spectacolul mediatic de la MȚR va continua. O sumedenie de
intelectuali vestiți ai micilor ecrane se va solidariza cu minoritatea
„prigonită" și va face zid, strâns unită în jurul MȚR, pentru a-l
"salva" de "fanaticii religioși ai BOR". Conflictul va fi exacerbat,
fără îndoială. De-o parte vor fi filmați intelectualii rasați ai
patriei, de cealaltă bătrâneii de „ev mediu" și „homofobii" în costum
național. Le va folosi asta bieților homosexuali, pe care trebuie să-i
ajutăm și noi, din toată inima? Mă îndoiesc! Atrag atenția, asemenea lui Valerian Stan,
că există riscul unei politizări excesive și folosiri a acestei
minorități, în detrimentul ei, parafrazând mesajul de pe bannerul unuia
dintre protestatarii de la Muzeu: „Hey, Soros, leave them gays alone!"
Iar în final, spre a-i aduce aminte croncanitorului de sub texte
vitriolice Virgil Nițulescu cine e și spre o mai bună referire publică
la incidentul din 2013, clonat azi de regizori de mâna a 14-a, dau curs
„Declarației" transmise ex-directorului-hoț-de-buzunare de regretatul
Marius Caraman, unul dintre fondatorii Muzeului Țăranului Român (normal,
„homofob") care se încheie cu o mărturisire de credință despre datoria
de a apară Muzeul:
"Domnule Director,
subsemnatul Marius Caraman, fizician - Secția Antropologie Vizuală
-laboratorul multimedia al Muzeului Țăranului Român, depun pe propria-mi
răspundere (conf. Deciziei dvs. nr 11 din dată de 25 02 2013)
următoarea declarație:
În ziua de 20 feb a.c. fiind mâhnit din motive personale, am avut
proastă inspirație de a-mi dori să vizionez o comedie care luase 4
premii Oscar, în muzeul nostru, NCRR - sala Horia Bernea. Am pătruns în
sala cu câteva minute înaintea începerii genericului, căutând o zonă
ceva mai rarefiată (undeva între rândurile 12-14 pe partea dreapta a
sălii). Fac aceste mențiuni întrucât nu suport mirosul de transpirație
specific sălilor mari.
În primele minute ale proiecției filmului, când doi tineri „trag pe
nas" ceva ce putea fi cocaină am auzit rumoare și aplauze discrete în
sală (greu de spus dacă erau admirative sau nu). A urmat însă după circa
2-3 minute o scenă tare .. Annette Benning culcată în patul (să-i
spunem conjugal) este satisfăcută prin sex oral de către partenera ei de
viață (nu am reținut numele actriței).
În aceste momente, sala a oftat prelung, apoi s-a cutremurat pentru
prima dată (fluierături, .. replici de genul "shame on you" .. shit .. )
În secvență următoare, înțelegem că domnișoară Annette B. nu poate
ajunge la orgasm din două motive (este prea frig și pe-deasupra, cei doi
masculi (care fac când sex anal .. când sex oral la televizorul din
cameră,"sunt prea efeminați .. prea epilați"). În acest moment,
(aplauze, „nu va e rușine” .. fluierături) și o voce baritonală din
spate a început a cânta "Deșteaptă-te române", urletele care deveniseră
paroxistice au diminuat simțitor .. dar nu am mai putut urmări dialogul
dintre cele două mame (sau tați - căci din puținele minute scurse din
film problema nu se lămurește ...) Este foarte greu de pus în cuvinte
intensitatea sonoră cu care cineva din față mea a strigat „să vină
poliția" (cu aproximație 100 - 110 dB) .. Și asta de mai multe ori ..
apoi .. scandări repetate .. "Afară ho-mo-fo-bii” .. "sunteți penibili”
.. etc. Reacția a fost însoțită de un huaaa prelung și alte scandări
amestecate de genul "aici nu este club de gay" .. "unde sunt părinții
voștri" .. "rușine să va fie” … etc.
În spatele meu a început apoi a se cânta în surdină o rugăciune ..
Sperăm că totul se va stinge și vom putea urmări continuarea filmului ..
mai ales că acțiunea părea a atinge un moment culminant (aici nu mă
refer la orgasmul uneia din cele două mame .. ci la faptul că o tânăra
domniță blondă 16-18 ani- pare a fi deranjată , incitată, sau poate
curioasă a le vizita în aceste momente sublime ..). Ultima replică pe
care am reușit a o percepe între cele două mame, a fost ceva de genul :
„cred că am deranjat toți vecinii" [respectiv, conform scenariului: -
"suddenly the porn is blasting at full volume. MAN ÎN MOVIE: Suck that
fat cock mother-fucker... NIC: Shit!! Where’s the remote?! MAN IN MOVIE:
I’m gonna fuck that tight ass!...", chiar înainte de momentul descris
drept " Paul and Tanya enjoy a hot, sweaty fuck. "]
În acest moment (crucial probabil) al filmului, a început climaxul
acestei manifestări culturale: toate persoanele din față mea erau în
picioare (nu mai vedeam nimic pe ecran), toți cei din spatele meu urlau
-tot în picioare- .."rușine" "afară” și multe alte invective vulgare ..
Pe scurt, am realizat în acest moment că mă aflăm pe granița invizibilă a două grupări destul de supărate.
Eu, melancolic, mă așezasem în mod poate prea grăbit în preajma
unor fete curățele (v-am spus am o problema cu olfactivitatile ..) și
care de ani mulți, de când am dat cu nasul de dom' prof. Carl Gustav
Jung sondez atent profunzimile sufletești și trupești ale companioanelor
noastre de viață .. deci, revin, eu mă aflăm sub focul încrucișat al
replicilor a două tabere furioase, ușor descumpănit (am trăit pentru
câteva secunde senzația avută pe 21 dec 1989 când, în Piață Română între
cele două grupări înfierbântate am rămas vreo 7-8 oameni - iar alături
se află moshul Ernest Maftei). Pe întuneric, am început a studia
combatanții ..
- În față mea un grup firav -poate 2o-25 persoane (16 - 25 de ani)
din care aș putea identifica cred că 4-5 -cele care mă făceau fascist ..
legionar.. homofob .. nazist .. (probabil pentru că zâmbeam trist).
- În spatele meu un grup ceva mai numeros - cam de aceleași vârste -
6o-8o de persoane dintre care unii agitau tricolorul, alții m-au luat
drept poponar arătându-mi semne cu degetul mijlociu .. bătându-mi
obrazul , urlând că o să-mi bage ei un vibrator prin părțile moi ...
etc.
..MOMENTE EXTREM DE PENIBILE.
Din fericire, a apărut directorul Gheorghiu cu comisarul .. ..nu
mai știu decât că avea un nume de pasăre (poate Cocoș,Vrabie, Cucu .. )
care politicoși, au reușit (cu greu) a diminua tensiunea care ajunsese
la dimensiuni aproape paroxistice.
Pot a va spune însă că cel mai frumos muzeu din țară, cel mai
premiat, (nu mai încap premiile pe pereții aceia de la etajul doi) și-a
terfelit într-un mod INIMAGINABIL blazonul. Madama care a organizat
această provocare (căci mie așa îmi pare) , cea care probabil face bani
buni din sala Bernea trebuie urgent întrebată cam care i-au fost
intențiile .. Cam cum a gândit ea "evenimentul". Sau poate atasatul
cultural al Ambasadei UȘA ar trebui să-și ceară scuze în mod public.
Dacă activiștii culturali sau Secretariatul de Stat al Statelor Unite
folosesc o asemenea "diplomație" culturnica, poate trebuie a fi
recalificați, .. sau ușor reshapati. Nu mai avem a ne miră de
recrudescența nevrotică a violențelor de oriunde în lume. Proiecții cu
tentă de-a dreptul pornografică îmi pare că sunt deocamdată analizate și
amendate de Codul Penal. Nu știu prin alte țări ce spune Codul Penal,
dar aici pe plaiuri cuminți și mioritice "opera" prof univ Gert Hekma
(dacă nu cunoașteți, va pot pune la dispoziție câte ceva din putzul
gândirii domniei sale) este deocamdată condamnată cu ani buni de pârnaie
(iertare, cuvânt cam tare). Spun acestea, întrucât în sala erau și
elevi de liceu, tineri încă necopti care ar fi trebuit a fi opriți la
intrare.
ACEASTĂ MIZERIE TREBUIE ANALIZATĂ ATENT ȘI URGENT.
Eu cred că noi, Muzeul Țăranului
Român, suntem printre extrem de puținele zone luminoase ale ultimilor 24
de ani și avem datoria a-l apăra, fiecare, după propriile putirințe.
Fie și numai pentru că existența acestei baricade a credinței, a
tradiției naționale, a frumosului țărănesc aproape princiar pe care-l
arată, a meritat a face răscoala din '89 ...
Marius Caraman
26 feb. 2013
PS. Aș mai avea însă o mică observație ușor răutăcioasă:
– NICIODATĂ "personalul muzeului .. vor depune .. vor prezența
detaliat .. sau vor identifica persoane până la finele zilei de 26 feb."
declarații cu iz delator , căci nu ne lasă obrazul, și nici gramatica
limbii române. Eu am scris rândurile de mai sus deoarece mizez pe bună
dumneavoastră credință, înțelegându-va grabă de a află adevărul.
(iertare)"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu