Treceți la conținutul principal

Mariana Maxim, nemernica neamului
Tag-uri: Ioan Alexa, Mariana Maxim, Simon Wiesenthal, Arthur Butz, Don Heddesheimer

Colonel (r.) Vasile I. ZĂRNESCU
MARIANA MAXIM: NEMERNICA NEAMULUI

Acest articol apărut în SANTINELA nr. 9, din 22 sept. 2006. Întrucît dificultăţile pecuniare au determinat anularea site-ului revistei, este necesară republicarea lui, mai ales că, între timp, a sporit numărul agresiunilor antiromâneşti, comise atît de alogeni, cît şi de nemernicii autohtoni.  
Urmează textul din SANTINELA.
***
Timp de peste un an de zile, până prin vara anului trecut, în toate oraşele României, îndeosebi în staţiile de transport în comun, dar şi pe panourile publicitare amplasate în alte locuri vizibile, erau puse nişte afişe mari, cu un conţinut lacrimogen şi cu un titlu de loterie –   Ultima şansă –, prin care cetăţenii României erau îndemnaţi la delaţiune. Care erau miza, modalitatea şi ţinta delaţiunii? Recompensa de 10.000 $ U.S.A. pentru furnizarea informaţiilor despre cei care au participat la Holocaust, în vederea condamnării lor, în calitate de criminali de război.
Într-unul din articolele publicate în primăvară, în SANTINELA, scriitorul Ion Coja, preşedintele filialei din Bucureşti a Vatrei Româneşti, tocmai îşi exprima satisfacţia că, din fericire, nu se găsise nimeni, în România, care să răspundă acestei incitări odioase. Totuşi, cum spune o expresie cunoscută, „ar fi fost prea frumos“ ca situaţia să rămână aşa. Căci, într-adevăr, în 21 iulie 2006, ziarul Gândul semnala un fapt incredibil: o româncă, Mariana Maxim, l-a denunţat pe Ioan Alexa, de 96 de ani, din Iaşi, cum că ar fi fost un „nazist“ care i-ar fi holocaustizat pe evrei. 
Cine îndemna la delaţiune? „Centrul izraelit Simon Wiesenthal din Ierusalim (celebru în lume pentru aducerea în faţa judecătorilor a marilor criminali de război, centru înfiinţat în scopul păstrării memoriei Holocaustului)“ – mai zice ziarista care a relevat insanitatea individei. Dar aici, din păcate, sunt strecurate două inexactităţi: 1) centrul „celebru în lume“ este organizaţia lui  HYPERLINK "http://ro.altermedia.info/noua-ordine-mondiala/impostura-unui-vntor-de-nazisti-ii_1474.html" Simon Wiesenthal, care şi-a desfăşurat activitatea din Viena – loc de întâlnire a tuturor Serviciilor de spionaj, fiindcă Austria este neutră, iar respectivele Servicii au profitat de respectivul statut pentru a-şi planta filialele acolo şi, fireşte, Mossadul nu putea să lipsească; 2) „Centrul izraelit Simon Wiesenthal din Ierusalim“ este un alt centru, care-i poartă numele răposatului Wiesenthal şi care are „scopul păstrării memoriei Holocaustului“. Asta, ca acoperire, fiindcă, în realitate, după cum au dovedit-o afişele sale, are şi scopul să mărească lista presupuşilor „participanţi la holocaust“, de la care să stoarcă bani.
Să remarcăm că, acum, în România se face mare caz de imoralitatea colaboratorilor cu Securitatea, dar nu s-a gândit nimeni să releve imoralitatea atât a Centrului Wiesenthal, care incită la denunţ, cât şi a escroacei Mariana Maxim, care a vrut să scoată bani printr-un denunţ calomnios, făcut telefonic: ea şi-a închipuit, probabil, că evreii îi vor da, imediat, cele 10 mii de verzişori. Dar pe evrei nu-i păcăleşti aşa uşor. „Directorul Centrului evreiesc, Efraim Zuroff, s-a adresat Parchetului Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Secţia Parchetelor Militare, solicitând investigaţii din care să reiasă dacă Ioan Alexa ar fi «participat personal la uciderea evreilor în Dorohoi, precum şi în Iaşi, iar după război şi-ar fi luat identitatea unui soldat care fusese ucis». Alături de nonagenar, mai erau pârâţi Ion Antonie, Ionel Brotac şi Dionisie Alexandru Ghermani, între care unul a răposat şi un altul era rezident în Germania)“, precizează Gabriela Doboş. Adică, altfel spus, evreii voiau să scoată castanele din foc cu mâna Parchetului General al României, după care să spună că, „voi, românii i-aţi declarat criminali de război“. 
Dar „Nu mor caii când vor câinii!“ Această nemernică Mariana Maxim a descris fapte petrecute între 1940 şi 1941, deşi este născută în 1957; ea nu a putut fi audiată, fiind plecată la muncă în străinătate.
Evident, pe escroacă nu o interesau „adevărul“ şi „umanismul“ clamat de evrei în sordida lor propagandă cu pretinsul „holocaust unic“ – deşi alte popoare au pierdut mulţi mai mulţi oameni în Al Doilea Război Mondial –, ci mangoţii plătiţi de evrei. După cum Centrul izraelit Simon Wiesenthal din Ierusalim, la fel, nu era interesat de adevăr, ci de creşterea numărului delatorilor, ca să dovedească ei cât de mult au suferit – de parcă ar fi fost singurii. 
Numai că în rezoluţia Parchetului, dată la 7 iulie 2006, se menţionează: „«Nu există vreun indiciu în sensul absenţei sale motivate sau nemotivate de la locul de muncă (şef de gară la Rafaila, Vaslui – n.n.). C.F.R. erau considerate o a doua armată a ţării. Este greu de acceptat că Alexa Ioan ar fi putut părăsi raza de competenţă, mai ales în condiţii de război. (...) Se reţine fără dubii că Ioan Alexa nu a participat la săvârşirea unor asemenea fapte, nu şi-a schimbat identitatea dobândită la naştere şi nici nu a participat la săvârşirea pogromurilor de la Dorohoi şi Iaşi şi nici la alte asemenea atrocităţi», conchide hârtia cu antetul Parchetului Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie. Urmaşii lui Ioan Alexa au cerut magistraţilor să o cerceteze pe Mariana Maxim pentru denunţ calomnios“, relevase Gabriela Doboş, în „Nonagenarul «nazist» de la Iaşi, achitat post-mortem“, (Gândul, 21 iulie 2006;  HYPERLINK "http://www.gandul.info/articol_11717/nonagenarul_nazist_de_la_iasi_achitat_post_mortem.html" http://www.gandul.info/articol_11717/nonagenarul_nazist_de_la_iasi_achitat_post_mortem.html). 
Dar nonagenarul avea să moară cu trei luni înainte, de inimă rea, din cauza acestei ticăloase, iar soţia lui avea să-l urmeze în eternitate la câteva zile, mai ales că vestea că ar fi compus „trenurile morţii“ şi că ar fi masacrat evrei o primise chiar în ziua în care sărbătorise 71 de ani de mariaj cu Elisabeta.
Nemernica Mariana Maxim poate fi considerată, în mod întemeiat, asasina lui Ioan Alexa. Iar Centrul Simon Wiesenthal din Israel este, la fel de evident, asasinul moral, fiindcă prin promisiunile sale meschine şi odioase, a îndemnat-o pe criminala Mariana Maxim la denunţ calomnios şi cauzator de moarte. Cred că Parchetul General ar trebui să-i impute Centrului Simon Wiesenthal cheltuielile pentru cercetările făcute şi să-l incrimineze pentru instigare la denunţ calomnios, urmat de decesul învinuitului. De remarcat că în mod similar se exprimă şi cei care au comentat acest caz pe forumul AlterMedia, care  HYPERLINK "http://ro.altermedia.info/noua-ordine-mondiala/holocaustologii-mai-au-o-victima-pe-constiinta_4617.html" a republicat, integral, articolul din Gândul
Nemernicei Mariana Maxim şi Centrului izraelit Simon Wiesenthal i se potrivesc, întocmai, versurile din Doina lui Mihai Eminescu: „Cine-au îndrăgit străinii, / Mânca-i-ar inima câinii, / Mânca-i-ar casa pustia, / Şi neamul nemernicia!“ 
Români de pretutindeni! Oriunde o veţi întâlni pe nemernica Mariana Maxim, legaţi-o de stâlpul infamiei, în piaţa centrală a oraşului în care o veţi găsi, şi atârnaţi-i pe piept textul „Asasină de bătrâni. Denunţătoare jidovită!“

22 septembrie 2006

Nota autorului***
Din motive documentar-istorice, acest text este publicat ne varietur. Dar, în conformitate cu cele precizate, din necesităţi ştiinţifice şi polemice, în articolele mele pe tema holocau$tului, trebuie să facem distincţie, pe de o parte,  între „evrei“ – adică urmaşii actuali, numiţi sefarzi, ai evreilor autentici din Palestina biblică, reuniţi în organizaţia  HYPERLINK "http://www.nkusa.org/" Neturei Karta – şi, pe de altă parte, „jidani“ (din deformarea fonetică a germanicul jüden), numiţi şi ashkenazi, adică urmaşii khazarilor, care, în anul 940, şi-au apropriat cultul iudaic şi care, acum, sunt organizaţi sub ideologia sionismului, teoretizat de Theodor Herzl. Aceste două neamuri au, deci, ca numitor comun, cultul mozaic, dar între ele există o luptă acerbă,  HYPERLINK "http://www.nkusa.org/activities/demonstrations/israeliflag.cfm" pe cît de virulentă, pe atît de ocultată de către sionişti. Evident, jidanii vor să se dea drept evrei, de aceea fac atîta tapaj pe tema eliminării cuvîntului jidan, cum că ar fi jignitor. Nu este deloc jignitor, ci este doar definitoriu geopolitic. Or, asta vor ei să ascundă: că nu sunt evrei de neam, nu sunt semiţi, ci sunt de neam turcic, dar vor să li se substituie evreilor autohtoni, autentici şi vor să li se zică „evrei“. De aici şi acuza, falsă şi tendenţioasă, că românii ar fi antisemiţi. Românii nu au de ce să fie antisemiţi, fiindcă în Ţările Române nu au fost niciodată evrei, ci doar jidani = sionişti = khazari), veniţi din ţările Europei Centrale şi de Est. Oricum, dacă din necesităţi de redactare sau din scăpare din condei apar formulări generalizatoare cu subiectul „evreii“ sau „jidanii“, este evident că trebuie făcută, in mente,  corectura „unii evrei“ sau „unii jidani“, căci nu e vorba de totalitatea etniei respective, ci doar despre unele exemplare ale speciei. Şi am dat exemple de jidani de onoare, cinstiţi, eminamente antisionişti, ca Norman Finkelstein,  Benjamin Freedman, Israel Shahak, Noam Chomsky, Bobby Fischer şi mulţi alţii, pe ale căror cărţi, studii sau atitudini m-am şi bazat în cercetările mele referitoare la agresiunile axiologice, economice, imagologice comise de către unii jidani contra României. 
Acum, ca şi în cazul nemernicei Mariana Maxim, acuzele de antisemitism sunt vehiculate tot de cele două organizaţii indezirabile: Centrul care poartă numele răposatului [...] Simon Wiesenthal şi „Centrul de Monitorizare“ condus de celălalt escroc,  Marco Maximilian Katz.
Astfel, recent, un politicastru de mîna a enşpea, Mihail Neamţu, a recitat poezia Ridică-te Gheorghe, ridică-te Ioane!“, a lui Radu Gyr, acest poet fiind singurul român condamnat la moarte (!) pentru o poezie! Pîrţîngăul Mihail Neamţu a recitat-o presupunînd că va cîştiga adeziunea electoratului dacă va invoca teza naţionalistă (cum, anterior, făcuseră şi alţii: Ion Iliescu, Theodor Stolojan, Valeriu Stoica-Bancrută-Frauduloasă ş.a.). Presupunerea era corectă, dar, vorba aceea, „a dat cu muci-n fasole“, dezavuînd, apoi, personalitatea lui Radu Gyr. Motivul retractării? Presiunea jidanilor [...Efraim Zuroff,  HYPERLINK "" Marco K. KatzRadu Ioanid ş.a. La fel de nemernic se dovedise şi deputatul Dan Şova, care îşi retractase, şi el, declaraţiile referitoare la inexistenţa unui pogrom contra jüden-ilor care ar fi fost comis de către români la Iaşi, cum pretinde propaganda holocaustică şi s-a dus la Washington, pe banii românilor, ca să-şi completeze „educaţia“ în problema holocash-ului. Acelaşi lichelism l-a manifestat şi Răzvan Dumitrescu, în emisiunea sa, cînd, referindu-se tot la prestaţia lui Mihail Neamţu, l-a invocat pe ambasadorul S.U.A. la Bucureşti, Gîtînştein – cum îl persifla Mugur Ciuvică, inclusiv în emisiunile lui Răzvan Dumitrescu –, exprimîndu-şi speranţa că şi Gîtînştein – cu bunic născut la Botoşani – va lua atitudine contra „legionarismului“ de paradă al lui Neamţu. De altfel, şi Răzvan Dumitrescu, ca propagandist al U.S.L., îl critica pe  Mark Gitenstein pentru imixtiunea sa în problemele României, în favoarea lui Traian Băsescu. Acum, ca să lovească în A.D.R., acelaşi intransigent Răzvan Dumitrescu persiflează poezia lui Radu Gyr fiindcă a fost citită de Mihail Neamţu şi condamnată de către M. K. Katz, de la Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea Antisemitismului (MCA) – organizaţie [incitatoare la ură] care trebuie interzisă, precum şi Centrul Wiesenthal din România!
Pentru a le completa informaţia referitoare la adevărul despre „ Minciuna secolului XX, cum dezvăluie Arthur Butz, le recomand acestor poltroni şi lichele autohtone – Victor Ponta, Mihail Neamţu, Dan Şova, Răzvan Dumitrescu, conducerii Academiei Române, care a acceptat şi a impus schimbarea definiţiei cuvîntului jidan ş.a. –, precum şi escrocilor Efraim Zuroff,  M. K. Katz, Radu Ioanid, Elie Wiesel, Vladimir Tismăneanu, Mihai-Răzvan Ungureanu ş.a. –, lectura inclusiv a cărţii 

5 decembrie 2012
Colonel (r.) Vasile I. ZĂRNESCU













Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Biblioteca Digitala a Bucurestilor Colecţii > PUBLICAŢII PERIODICE

Raluca Prelipceanu. Conferință- Migrațiune și mentalități – un sfert de veac de tranziție și bejenie

Conferința cu tema Migrațiune și mentalități – un sfert de veac de tranziție și bejenie susținută de doctor în științe economice Raluca Prelipceanu, a fost o surpriză totală pentru auditoriu. În primul rând deoarece Raluca Prelipceanu și-a luat masteratul și doctoratul la Sorbona cu o temă similară, în urma unei ample cercetări făcute direct pe teren, vreme de mai mulți ani, în mai multe țări europene, SUA și Canada, după care i s-a propus să lucreze la Banca Mondială sau ca înalt funcționar în domeniul economic la Bruxelles.
A refuzat, după ce s-a convins de duplicitatea și fariseismul acestor instituții și a revenit în România să ajute la reconstrucția economică a țării. Dezamăgirea a fost totală, întrucât, la nivelul ei de instrucție, nu s-a găsit un post în care să fie angajată ca să-și poată dovedi utilitatea și să-și câștige cinstit și demn o pâine. Așa se face că a intrat în monahism, la o mănăstire din apropierea orașului Câmpeni, pentru a putea să-și continue cercetările econo…

Radio Erevan Bancuri din Epoca de glorie a bancurilor

1 Un ascultător întreabă la Radio Erevan: Este bine să dormim cu fereastra deschisă? Radio Erevan răspunde: Da, dar cu o femeie este mai bine.
2 Un ascultător întreabă la Radio Erevan: Este adevărar că poetul Maiakovsky s-a împuşcat? Radio Erevan răspunde: Da, este adevărat, pentru că ultimele lui cuvinte au fost: Nu trageţi, tovarăşi.
3 Un ascultător întreabă la Radio Erevan: Care este diferenţa dintre capitalism şi comunism? Radio Erevan răspunde: Într-o societate capitalistă omul exploatează omul, în cea socialistă este exact invers.
4 Un ascultător întreabă la Radio Erevan: Care este diferenţa dintre comerţul capitalist şi cel socialist? Radio Erevan răspunde: Comerţul capitalist înseamnă că totul este de vânzare. Comerţul socialist înseamnă că totul este de cumpărat
5 Un ascultător întreabă la Radio Erevan: Care este diferenţa dintre basmele ruseşti şi englezeşti? Radio Erevan răspunde: Basmele englezeşti încep cu: A fost odată ca niciodată. Ale noastre încep cu: Va fi odată.…